Mar 17, 2011

Merah dan Putih

Beginilah pemandangan sekitar jalan2 utama di Alor Setar setiap tahun pada bulan Mac. Terasa seperti berada di luar negara. Memang sangat cantik dan mengasyikkan, tambahan pula setiap hari ulang-alik ke ofis melalui Jalan Langgar ini....


















Pagi semalam saya melalui Jalan Kuala Kedah untuk urusan rasmi. Pokok2 ini masih jenuh berbunga merah putih tapi sayangnya saya tak berkesempatan untuk mengabadikan keindahan di Jalan Kuala Kedah ini. Insya Allah akan cuba dalam masa cuti hujung minggu ni...

5 comments:

julietchun said...

samalah, kat sini pon pokok2 itu ditanam berselang seli tepi jalan, merah dan putih dan sedang berbunga lebat.

dotblogspotdotkom said...

emmm macam bunga sakura yee... huhuh

p/s lama sungguh tak kesini.... huhuhu

kenari said...

juliet....sy jadi majnun tengok bunga2 ni berguguran :p

kenari said...

pakcik...sy pun dah lama tak ke sini :p

IxoR@ said...

pokok sakura....

cantik.. puas tatap gambar pokok tu kat entri akak...

;)

Post a Comment