Jun 22, 2010

Jom Buat Magic

ini Danny

ini getah 'O'

ini huruf 'X'

ini huruf 'Y'

ini huruf 'V'

ini huruf 'L'

ini pula huruf 'I'

sapa yang ajar danny buat magic ni?

makcaq....

rindu

12 comments:

dotblogspotdotkom said...

pakcik pun tak reti nak buat magic macam tu.... huhuhu

kenari said...

pakcikdotspot pandai buat origami kan, salah satu cabang magic jugak tu

syah shah said...

kalau danny lepaskan batang huruf Y tu, dapat bentuk Love kat tengah-tengah... hihihihihih :D :D

kenari said...

syah shah...mcm mana tu? boleh buat demo utk danny tak? ~ makcaq danny pun nak tau jugak :) ~

syah shah said...

buat huruf X, lepas satu jari, dapat Y, lepaskan satu lagi jari , dapatlah bentuk Love kat tengah-tengah getah tu.. Tapi kekadang bentuk dia tak berapa cantik sangat... Heheheheh :D :D

Abg Din said...

magik ni, dari zaman abgdin sekolah dah ada...

hehehehe.....

Mak Su said...

maksu pandai ikat rambut jer dengan getah, hahaha

kenari said...

abgdin, antara sy dgn abgdin sapa yg masuk sekolah terlebih dulu ye....

kenari said...

mak su, getah tu multipurpose maksu, sbg lastik pun ok jugak kan :)

kenari said...

syah shah, akak gagal merealisasikan ilustrasi magik kamu tu...tak dpt bentul luv pun :(

Tie said...

Hah... dulu masa Tie kecik-kecik, ada gak main getah gini....

DrSinga said...

Antie pandai buat hurup 'O'
.

Post a Comment