Jan 3, 2010

Thank you for this friendship

20 comments:

iza~de~bintang said...

Syahdunya Kak Kenari hehehe...tengah layan jiwang ka tuu?
Apapun persahabatan memang anugerah, memang wajar dihargai dan dijaga seutuhnya ;)

sI tEDI said...

welcome!

kenari said...

iza...jiwang la jugak ckit2. terjangkit dari kak jie :p

kenari said...

tedi... F.R.I.E.N.D.S always

Tie said...

Ooo... seronoknya kalau dapat berehat di bawah pokok tu... tenang dan damai sekali..hi hi..

kenari said...

Tie..sy pun teramat suka dgn suasana sebegitu, apa lagi kalau ada kacang goreng + kopi panas2

IRIS said...

Saya sangat sukakan klip ini.

Memang syahdu.

Btw, thanks Kenari

Kujie said...

cepat2 capai earphone- suweet sgt

Some people cannot understand, a friend you’ve never met. But then I guess they’ve never had a friendship on the net

Yunus Badawi said...

saya pun beruntung dpt kenal dgn kenari. Semoga kita dpt bertemu di alam realiti satu hari nanti.

kenari said...

Iris...sy pun suka suasana ketenangan spt dlm foto tu

kenari said...

Kujie, sy pernah aktif dlm YM bbrp tahun lalu. ada di antara mereka menjadi sahabat sehingga hari ini, ada yg pernah berjumpa dan ada yg sebaliknya

kenari said...

YB...kecil tapak tangan, seluas sawah padi di kedah sy tadahkan. bila nak mai kedah lagi :p

Kak Long said...

cute....
Sahabat memang salah satu anugerah terindah dalam kehidupan.

Mak Su said...

alahai, saya tak dpt tgk :(

google said...

timeless....huhuhu btl tu.... terharu pakcik... huhuhu bila boleh mulakan hubungan cinta kita nih .......muwakakaak

Tie said...

Napa Shah....

Senyap sunyi je. Sibuk, ekk ?

Jaga kesihatan tu.. jgn asyik kerja je.. esok2 kalau sakit Tie juga yang susah...

kenari said...

apa yg mak su tak dapat tengok tu...dedaunan berguguran ke....

kenari said...

pakcik google...cintaku telah lama berputik, entah bila ada yg sudi memetiknya kehkehkeh :p
tak kuasa ai

kenari said...

Tie, budak kecik comel duk atas kerusi tunggu budak kecik montel kayuh basikal datang rumah

a'aa agak keributan sekarang ni,keletihan minda. terima kasih ambik berat..terharu

水煎包amber said...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,徵信,抓姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信社,徵信,錄音,背叛,商標,商標,GPS,離婚

Post a Comment