Jan 1, 2010

Purnama 01.01.2010 ~ 15 Muharam 1431

purnama penuh mengambang tinggi di halaman rumah sejak
jam 7 malam 31.12.2009

detik 12 malam 01.01.2010 di sambut dgn dentuman meriam
dan percikan bunga api di langit malam

purnama penuh di malam 15 Muharram 1431

semoga tahun 2010 juga membawa sinar cahaya terang
seumpama sang rembulan menerangi malam




doadoadoa


18 comments:

kak Long said...

Semoga 2010 membawa kebahagiaan dan kejayaan.

p/s Nak tengok gerhana bulan malam tahun baru...

Tie said...

Ooo... tak tengok gerhana bulan ke ?

Pn Kartini said...

salam:):)
Selamat Tahun 2010..
Semoga 2010 menjanjikan sesuatu yg terbaik
Semoga diberikn kesihatan yg baik..dan dimurahkn rezeki..:)

Zyma Saad said...

Salam Kak.....

Selamat Tahun Baru 2010!!!!
Sy kat rumah je pd mlm Tahun Baru. Tak sempat nak pegi tgk bunga api kebagai di mana2. Lagipun sy tak suka tempat org ramai. Sy juga tak sempat nak menghayati bulan terang benderang tu......sbb kat dlm rumah je.

;)All the best.

Kujie said...

Selamat tahun baru 2010
moga tahun mendatang lebih baik dari hari lalu yang ditinggalkan.


p/s - dtg rwg dendiam ye

sI tEDI said...

InsyaALlah..
selamat tahun baru!

Yunus Badawi said...

Salam kenari.

Kat surau kami buat ceramah maal hijrah malam tadi. Ramai yg datang.

Semoga tahun ni lebih bermakna buat kenari dan keluarga.

 IRIS  said...

Salam 2010

Selamat bersantai Kenari.

:)

Tirana said...

Kenari..selamat tahun baru...

DrSam said...

tika bulan purnama, saya sedang gerhana diulit mimpi :)

Selamat melangkah dihari pertama tahun 2010.

IxoR@ said...

Selamat Tahun Baru sis...

Sy terlepas peluang nk tgk gerhana bulan...apa pun, tahun baru ni mengharapkan seribu kemanisan!

en_me said...

yep, me nampak bulan purnama penuh mengambang tewww..

salam tahun baru akak sehariselembarbenang ittewww.. ahaks

Lady B said...

hepy nu year~~~

Framestone said...

ada tgk gerhana bulan x??

teman.. kul 10 dah berdengkur kat rumah mertua he...23x pe2 bunyi pun xdgr dah

BroFramestone Blog

Framestone said...

out of topic--> xperlu la nk musyikil jika.... cikgu displin pun rapat... dah namanya pun pengawas yang ada post tgi.. n lagi satu jrg ade kat sekolah he..23x so cam mne nk kantoi...

ops tue cite zaman mude rumaje dulu la... lgpun zaman tue.. yg kepale botok je kne tindakan..takut join group skinhead

BroFramestone Blog

google said...

try juga tgk gerhana... tapi x kelihatan.. .dari pkl 1 am hingga 3 am.... huhuhu

Faridrashidi said...

Cantik bulannya.

Abg Din said...

ai apa lama cuti...

Post a Comment