Oct 28, 2010

When i was little little


Hari ini ramai rakan dan saudara mengucapkan selamat hari ulangtahun kelahiran yg ke 46. Sy merasa amat bersyukur dengan rahmat usia dan kesihatan dikurniakan Ilahi.

Dalam pada itu realitinya hari ini hati sy terasa sayu dan pilu walaupun sibuk dengan urusan kerja di pejabat. Tidak diketahui puncanya. Mungkin betul kata-kata yg selalu sy dengar....

"orang tua cepat sensitif"




8 comments:

♥ manje ♥ said...

Selamat Hari Lahir...
Moga dikurniakan ALLAH
kesihatan dan rezeki yang baik...

kita pon sensitif... mgkin sbb tua
jugak kot... hehe

iza~de~bintang said...

Happy Birthday Kak Shah.
Semoga semuanya akan baik2 saja.
Kak sentiasa sihat dan bahagia :)
InsyaAllah, kita jumpa time kenuri nanti naih :)

dotblogspotdotkom said...

ALLAH selamat kan kamu....
ALLAH selamat kan kamu....
ALLAH selamat kan kamu....

ALLAH selamat kan kenari...

ALLAH selamat kan kamu.... huhuhu

sesaat usia tua mu lebih berharga bertahun2 usia muda mu...

kerana kamu pernah merasai saat2 muda... sedangkan orang muda blm pernah melalui usia mu ini..

moga ALLAH memudahkan segala urusan mu....

selamat ulang tahun...

julietchun said...

selamat ulang tahun
takpe, makin tua makin berisi.

PnConfused said...

wahhh.. selamat hari lahir... :)

kayteeze said...

Laa.... macam manalah Tie tak perasan entri ni, hehe...

Anyway, happy birthday Shah...
Kalau kita meniarap macam tu sekarang, tentu nampak buruk, kan... hahaha...

Abg Din said...

apa add fb kamu..

syahbandar87 said...

owh orng berusia mdh sensitif ye..br perasan..ingtkn perempn je yg mdh sensitif.hehe..salam persahabatan dr sy

:)

Post a Comment