Dec 4, 2009

Sibuk dan Menyibuk...

Diam tak diam dah masuk bulan Disember hah

Raya haji pun dah seminggu berlalu. Ketupat dan rendang dah selesai. Daging korban masih ada dan membeku di dalam freezer penat

Adik lelaki sy yg kat Rawang menimang cahayamata puteri pada 28hb Nov. Si puteri yg ditunggu2 dgn penuh debaran selepas 3 org putera, di beri nama Nur Sharah Qistina doa

Bulan Disember hingga Mac setiap tahun adalah waktu yg paling sibuk bagi sy. Pelbagai laporan tahunan perlu disediakan, berselang seli dgn mesyuarat dan kursus tension

Kemungkinan besar laman hijau sy ni akan menjadi hutan rimba dan si labah2 bermaharajalela dgn sawang2 besarnya. Tetamu yg dtg mgkin terasa dipinggirkan putuscinte

Jika berkesempatan sy akan cuba update sedikit cerita-ceriti garupale

Dan sy tetap akan singgah ke blog kwn2 yg sntiasa rajin dan bnyk bahan utk dikongsi. Sy hanya pembaca sepi tanpa komen diam

Dan ini adalah gambar2 waktu sy dan mak dan adik2 dan anak2 sedara bersarapan di KFC.














Ralat : tiada di dalam gambar ialah pemilik blog sengihnampakgigi





9 comments:

Zyma Saad said...

Salam Akak Kenari....

Busy kan bila sampai hujung tahun. letih minda bila selalu busy cenggini.

**Tu KFC Jalan Limbong Kapal ekkkkkk??? Sy suka makan kat KFC, Jalan Stadium. ;)

Take care ye.

iza~de~bintang said...

Erm Iza dah tau dah, Kak Kenari mesti sibuk gila bila ujung tahung. Yang tahun 2009 nak ditutup-tutup, diimbang-imbang, yang ke depan nak di rancang-rancang.. fiueh mesti letih otak hahaha..
papepun sila jaga diri dan kesihatan okey :)

Kak Long said...

Salam Kenari...
Wah, sibuk menjamu selera juga adalah aktiviti tersibuk dalam bulan disember kerana terlalu banyak majlis kenduri...huhuhu

julietchun said...

saya hanya bersarapan di warung saja,hehehe.

kenari said...

Zyma...ya btol tekaan anda, saja la nak mencuba di lokasi baru. Sy pun lebih suka mkn di KFC Jln Stadium

kenari said...

Iza...tau tak pe :p

Diam-diam aje dah balik semula ke Nilai ye

kenari said...

Kak Long...btul tu musim cuti sekolah sinonim dgn musim kenduri kawen. Dua org sepupu sy akan ke jinjang pelamin pd 7hb dan 19hb

kenari said...

cik juliet...sesaje nak belanja family sekali sekala...kebetulan birthday adik sy juga

Kujie said...

nak ckp sibuk..org lain lagi sibuk
tapi mmg itulah turutan hidup

Post a Comment