Oct 14, 2009

Hello dari seberang

Sy skrg berada di Teluk Dalam Resort, Pulau Pangkor sejak semalam 13 Oktober. Petang esok akan bertolak balik ke Alor Setar semula. Kehadiran buat pertama kalinya ke pulau ini adalah sebagai urusetia mesyuarat...sambil menyelam boleh minum sikit air kan...bila lagi nak dapat peluang mcm ni kan.







ini dia chalet penginapan kami..best sgt sbb menghadap ke laut yg luas terbentang


Siang tadi telah berlangsung sesi mesyuarat pagi dan petang. Jam 9.00 malam ni sesi terakhir. Esok acara bebas...boleh la pi ronda2 keliling pulau ni.

Hingga ke temu lagi setelah sy balik ke Alor Setar. tata titi tutu...









6 comments:

Tie said...

Ingat seberang mana tadi, hehe...

Wah ! Memang cantik, dan kelihatan tenang je. Besar gak chalet2 tu..boleh muat berapa orang ?

iza~de~bintang said...

Waaa syoknya... Kak Kenari... Iza nak ikottt hahaha.. Amboi syok no boleh meeting sambil jalan2. JAngan lupa gambar2 cun yang Iza pesan tau :)

Zyma Saad said...

Salam Kak....

Nanti Akak balik alor Star, kita pegi minum Labana Orange atau Labana Strawberry kat Star Walk.
I`ve tried once....it was so nice and moreish!!!! Have u tried??
You should try once,at least....

:)

Kujie said...

yelam tu jgn minum air laut :)

sesekali menyeberang, kan..best juga

di lambung ombak kehidupan :p

julietchun said...

pertama kali sampai ke teluk dalam ni tahun 2000,cantik sungguh.
bila tgk gambar chalet ni terkenang masa dulo2 :D

dotblogspotdotkom said...

uihk... bestnye... rasa nak p bercoti kat sana la juga...huhuhuh

Post a Comment