Sep 23, 2009

Kosong...

Hari ini 04 Syawal.

Sy dah mula keja semalam. Di ofis ramai yg bercuti, hari Ahad depan barulah semua akan masuk keja semula. Drpd 29 org staf yg tinggal hanya 8 org saja.

Lengang...sunyi...kosong...



























Inilah suasana ruang pejabat di Department sy...semua 6 org staf sy izinkan bercuti. Biarlah depa nk raya sakan, lagi pun depa bukan selalu ambik cuti. Depa sentiasa komited pd keja, semua urusan telah diselesaikan sebelum bercuti panjang.



Inilah punca sy tidak sambung cuti raya....dokumen2 tender yg menunggu utk diproses. Sy perlu selesaikan semuanya pd hari Khamis 24 Sept.






7 comments:

iza~de~bintang said...

wah awak dah start keja.. baguih nya.. iza ahad nanti baru nak balik nilai..lengkap cuti 2minggu..sat ja terasa hehehee..selamat hari raya. selamat bekerja walaupun mungkin duk mabuk lemang lagi tu :p

kenari said...

sy ni kan pekerja mithali ehemmmm :-p

kuina said...

sy keja sambil mengulaq....

kejap ada kejap tak ada...

kenari said...

kuina...kita mengulaq pun bukan sapa tau...ofis ini kita yg punyaaaaa muahahahahahaaaaa :-p

dotblogspotdotkom said...

kamu memang pekerja yang taat setia...rajin berusaha... tapi berusaha utk tido... sbb kamu p keje time org lain bercoti... so kamu bercoti kat office je la..huhuhuuh

kenari said...

sy lah penunggu setia...di kalangan beberapa penunggu setia yg lain ;)

水煎包amber said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Post a Comment