Mar 27, 2009

Biar Betul...

Pada hari Isnin 23 Mac yang lalu saya telah bertolak ke Kuala Lumpur untuk menghadiri kursus selama 2 hari yang diadakan di Berjaya Times Square Hotel and Convention Centre. Sebelum tu saya risau jugak kat mana pulak hotel ni...tak pernah tau pun. So saya pun tanya2 la pada adik2 yg tinggal di KL. Adik2 beritau hotel tu dekat dgn area Bukit Bintang...tempat shopping yg besaaaarrrr!

Ok ok that's good enough...ada tempat nak window shopping. Saya pun terus call dan buat pertanyaan bilik. Bilik biasa dah penuh, yang ada hanya bilik deluxe...rasa tak berpadan pulak nak duk sorang2 je. Tapi memandangkan mudah untuk saya hadir kursus di hotel yang sama maka saya pun minta kebenaran bos terlebih dulu. Bos bagi green light! Alhamdulillah...tq bos!

Setelah selesai urusan check-in saya pun dibawa ke bilik. Saya terpegun! Betul ke bilik ni?

ruang kitchenette

ruang makan

ruang tamu dgn tv dan mini stereo

syok ni lepak2 sambil tengok tv

dressing table bersebelahan pintu ke bathroom

pasti tidur lena ni

view Penjara Pudu dari bilik saya di tingkat 26

bilik kuliah Bronx V

Selama 4 hari 3 malam saya kat hotel ni saya dapati majoriti yang menginap adalah dari Timur Tengah. Waktu sarapan memang penuh dgn diorg aje. Apa cerita dgn shopping? Saya tak membeli-belah pun...jalan2 window shopping aje...agak mahal jugak walaupun katanya ada sale...di luar bajet :p


4 comments:

kuIna said...

hotel byk bintang harga ratus2.. mesti la chantek & selesa...

sy shoping kat padang besar aja!

kenari said...

Kuina...tu la kan bukan standard sy nk dok kat hotel kelas gitu. Orang kedah kata 'jamu mata' aje bolehlah kat time square tu.

Tie said...

Wah...dok sorang2 selama 4 hari...bilik besar lak tu....tentu kesunyian..he he..

kenari said...

Tie...mmg sunyi pun malam2. Siang ada kelas dari kul 9 pagi hingga 5 petang. Malam pulak lepak tgk tv, kalau rajin buat keja ckit ;)

Post a Comment