Mar 5, 2009

Percutian Keluarga - Final Day

CHECK-OUT TIME - 28 DISEMBER 2008

Jam 12 tengahari dgn berat hati kami check-out dari hotel. Ini adalah percutian keluarga yang pertama pernah dilakukan. Kami berlima beradik telah bersetuju utk jadikan ia acara tahunan. Insya allah tahun 2009 destinasi pilihan adalah percutian ke pantai, sama ada Lumut, Perak atau Kuantan, Pahang.

Sementara menunggu saya selesai urusan check-out anak2 masih sempat bergambar di lobby hotel yg dihias cantik dgn dekorasi Krismas. Cubalah lihat wajah2 dalam emosi "mendung" , diorg tak nak balik lagi...nak mandi kolam lagi ;)



























Setelah selesai urusan di front desk kami bertolak dari hotel utk makan tengahari. Sebelum bertolak balik ke Rawang kami ronda2 sekali lagi utk membeli cenderamata. Sy membeli key-chain utk rakan2 di ofis.

Jam 4 petang kami bertolak balik ke Rawang dan terbabit dlm kesesakan di lebuhraya sebelum Sg.Besi. Singgah utk makan malam di KFC dan sampai ke Rawang jam 10.00 malam. Anak2 ada yg dah lena, keletihan agaknya.


PERCUTIAN BERAKHIR - 29 DISEMBER 2008

Sy dgn mak bertolak balik ke Alor Setar jam 9 pagi dan alhamdulilah selamat sampai ke rumah jam 3 petang. Sementara dua adik perempuan dan anak2 balik keesokan harinya dgn bas. Dan inilah foto kenangan kami sekeluarga....




4 comments:

Lee said...

Hi Kenari, I love your photos of Malacca, as well your family pics. Very nice.
I was born in Malacca, when the Japanese arrive, not in Toyotas, but with guns, ha ha.
You have a nice day Kenari. Best regards, Lee.

kenari said...

Hi there Uncle Lee, thanks again for coming over to my boring page. Actually i only get back from Langkawi at 7pm. I have been there since last Thursday for inhouse training.

By the way, i have been trying sending email to you but to no avail. Keep warm UL...

Mak Su said...

hi, terimakasih sudi singgah :)

saya tahun lepas gi PD, bawak budak2 main gokart, mcm tu jugaklah, muka sedih + mendung. ahaks. tahun ni entahlah, tgk bajet, tak fikir lagi ...

:)

kenari said...

Salam Mak Su, tahun ni plan family outing ke pantai samada Lumut/Pangkor or Teluk Chempedak. Tapi la ni dah ubah fikiran pulak. Last week sy g Medan...fuhhhh syok bangat. Sy nk propose kat adik2 jom p Medan tahun ni ;)

Post a Comment